رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشتی آزاد قهرمانی جهان| خط و نشان عموزاد و اطری با صعود به نیمه نهایی/ محمدیان با کامبک به اسنایدر رسید

15:25 - 26 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۷۲۵۴
آزادکاران اوزان 61، 65 و 97 کیلوگرم ایران با پیروزی برابر مقابل رقبا به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی قهرمانی جهان راه یافتند.

خبرگزاری میزان – روز سوم از مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز(شنبه) در بلگراد صربستان آغاز شد که هر ۳ آزادکار ایران در اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبا به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

*وزن ۶۱ کیلوگرم:

رضا اطری در دور اول مقابل بصیر علیلی از مقدونیه با نتیجه ۱۱ بر ۱ به پیروزی رسید.

وی در دور بعد با نتيجه ۴ بر صفر اسلام بازرگانوف از آذربایجان را مغلوب كرد و راهی مرحله يک چهارم نهايی شد.

اطری در یک چهارم نهایی گئورگی وانگلوف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و به جمع 4 نفر پایانی راه یافت و باید عصر امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف نارمانداخ از مغولستان خواهد رفت.

*وزن ۶۵ کیلوگرم:

رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست با نتيجه ۸ بر یک جون سوک یون از کره جنوبی را مغلوب كرد.

وی در دور دوم به مصاف اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان رفت و در پایان با برتری ۶ بر صفر مقابل حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

عموزاد در یک چهارم نهایی با نتیجه 13 بر 2 از سد آديل اوسپانوف از قزاقستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد و باید عصر امروز و برای صعود به فینال باید با برنده دیدار حاجی علی‌اف، قهرمان جهان از آذربايجان و رحيم‌اف از ازبكستان مبارزه کند.

*وزن ۹۷ کیلوگرم:

محمد حسین محمدیان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۰ در کمتر از ۳ دقیقه کشتی‌گیر سوئیس را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد.

وی در این مرحله ماگامد زاخاريف از اوكراين را در مصافی دیدنی و در حالی که در تایم اول 5 بر یک بازنده شده بود در نهایت توانست با حساب 8 بر 5 از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی برسد.

وی در مرحله نیمه نهایی و برای راهیابی به فینال عصر امروز به مصاف کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا خواهد رفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *